پیامک های خنده دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
پیامک های خنده دار
 
به راننده تاکسیه پول دادم برگشت گفت یه نفری ؟ گفتم خیلی وقته …
گفت بِبُر صداتو ، خرد بده پول خرد ندارم !
چرا ملت بی احساس شدن ؟ یکی نیست منو درک کنه

 

ﻓــﮏ ﮐﻨﻢ ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸـﺪﻩ ﯼ من ﺑﯿـﻦ ﻫﻤـــﻪ ﺗﻘﺴﯿـــﻢ شده !
به ﻫـــﺮﮐـﯽ ﻣﯿﺮﺳــﻢ ﯾـﻪ ﺣﺴــﯽ ﺑﻬــﺶ ﺩﺍﺭﻡ

 

یه روز یه خیاشور شورشو درمیاره میشه خیار
اصن بد وضی شده

 

چرا میگن مثل مرغ پرکنده بیقرارم ؟
من هرچی مرغ پرکنده دیدم خیلی آروم تو فریزر خوابیده بوده !

 

ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ
ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺎﺻﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ یاد بگیرم

 

اینکه میگن هیچ جا مثه خونه آدم نمیشه ، همش دوروغه محضه !
مردونه یه هفته تو هتل ۵ ستاره بودیم
به این برکت قسم راضی نمیشدم بیایم خونه

 

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده
بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم وگرنه مجبور بودم بفروشمت !
ینی پدر واقعی من پیدا میشه !؟

 

من در حین کنکور ریاضی :
جوابی که من بدست آوردم ۲۳ هستش
گزینه ها : ۱۷ , ۱۹ , ۲۶ , ۳۶
من گزینه ۲۶ رو انتخاب میکنم چون به جواب من نزدیک تره




:: موضوعات مرتبط: پیامک , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: پیامک های طنز و خنده دار , اس ام اس های طنز و خنده دار , اس های طنز و خنده دار , پیامک , اس ام اس , اس , پیامک های طنز , اس ام اس های طنز , اس های طنز , پیامک های خنده دار , اس ام اس های خنده دار , اس های خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , جوک های خنده دار 93 , مطالب طنز , مطالب خنده دار , طنز , خنده دار, ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : یک شنبه 2 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
dina در تاریخ : 1393/6/28/5 - - گفته است :
اپم
پاسخ:میام . :)

<-CommentGAvator->
بهارنارنج در تاریخ : 1393/6/6/4 - - گفته است :
مرسی
پاسخ:حواهش . :)

<-CommentGAvator->
jigily در تاریخ : 1393/6/2/pj-rj - - گفته است :
خخخخخخ
پاسخ:ههههه . ممنون . :)

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/6/2/7 - - گفته است :
سلوم اپم
پاسخ:سلام . اومدم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی